13 augusti 2011

Jag är kär!




ÅÅÅÅh jag är kär i mina nya skor! Igår hann jag snabbt smita in på Judiths secondhand. Där kan du alltid hitta något, och igår hittade jag äntligen att par skor som jag har letat efter i många år. De brukar alltid finnas i andra storlekar än vad jag har, som är 38,5. De är nysulade, stabila som så få nytillverkade skor är, platå fram så de inte känns så höga och i svart mocka. Priset var dessutom helt fantastikt, endast 399:-!! Årtalet har jag ännu inte lyckats bedöma, kanske du vet? Men de känns som 40-50-tal med en mycket modern design. Tidlösa, vilket jag äälskar! De åker definitivt ner i väskan som går till Köpenhamn nästa vecka!

För Er som ännu inte har lyckats besöka Judiths secondhand så gör det! Den ligger på Hornsgatan 78 på Södermalm i Stockholm.


Bild lånad från Judiths hemsida.


08-84 45 10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar