1 december 2011

V.I.P


Hösten har varit en lång tid med väldigt mycket jobb. Igår var det avslutning på ett av jobben. Det började med en underbar sopplunch och fantastiskt goda hemmagjorda kakor på skrädderiet LiLaRo. Senare bar det av till sista arbetsdagen på Folkoperans föreställning Madame Butterfly där jag fick "sköta" ljuset och det var det roligaste jag gjort på länge! Tack Folkoperan för det! Tack Jimmy, Cilla och Ola för en härlig kväll och chans. Efter en magisk sista föreställning begav vi oss till Clustret VIP i Gamla Stan. Jag har länge undrat vad det är i huset med globen på toppen, nu vet jag! En magisk festlokal. Etagevåningen andades verkligen historia. Tänk vad många glada ögonblick med skratt o tårar som har firats därinne ända sedan huset byggdes 1910. Utsikten sträckte sig åt alla väderstreck och den rökta laxen var det godaste jag har ätit på länge! Tack alla på Folkoperan! Jag kommer att minnas vår tid med stor värme och glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar